I'm stronger then yesterday.

Jag var väldigt oklar i torsdags vad jag hade på mitt hjärta. Varför jag hade en lite down period. Men eftersom jag ändå vill att min blogg ska vara ärlig så har jag bestämt mej för att ändå berätta vad som var felet. Jag lyckades vara med i en bilolycka. Jag mår alldeles utmärkt, bli inte oroliga :) Barnen var med i bilen också och alla var hela:) Bilen var det väl lite värre med, den andra med för den delen.. Och allting var bara otur.. Vilket gjorde mej så förbannad. Men när jag nu fått lite perspektiv på saker och ting så är det som det är. Och även fast jag har träffat på x antal poliser på kort tid så gör det inget. Det kan alltid vara värre :) Vi är alla hela :) Det är det viktigaste. Resten löser sej. Det gör det alltid :)

I fredags kom snön över Boston igen. Skolan blev inställd och jag hade ungarna hela dagen. Men det gick utom förväntan! Jag skottade hela uppfarten 2 gånger och lekte i snön med ungarna, tittade på film och drack varm Oboy :) Och efter jobbet kom Leyro och hämtade mej. Därefter blev det fest hemma hos henne med ett större gäng och jag hade den bästa kvällen på länge. :) Måste mina nya vänner på denna sidan jorden vara så underbara? :)


Grapy!


Sina, Anna, Jag och Sandra.


Beerpong.


Detta är vad mexikanarna käkar som snacks.. Jag själv smakade och spottade väl i 10 min efter... haha.


Kortspel.


Sweden!


Viktor, Sina, Anna och Doug


Partners




♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0