If you ever lost a light before, this ones for you.

Jag skyller på Mike.. Det är hans fel att jag förra veckan drog fram ett puzzel på 500 smååå bitar...! Det var fräckt från början.. Men sen blev jag bara frusterad. Jag menar man kan ju inte sluta! Det blir som en drog! haha! "Hej jag heter Josefin och jag kan inte sluta lägga puzzel":P Men Igår kväll fick jag det äntligen färdigt. Kanske till och med lägger in en bild imorgon, bara för att jag är lite stolt :P Samtidigt är jag glad över att jag lyckades bli klar. Nu dröjer det nog ett tag tills jag drar fram ett annat!

Jag missade helt och håller Idol 2010 hemma i Sverige. Detta har mer eller mindre plågat mej. MEN gissa vad jag nu sitter och tittar på? Första programet från Amerikanska Idol 2011! Underbart :) Yay! Det är inte från Sverige, men det är ändå idol. Och jag kan säga att amerikanarna är gaaalna:P Det gillar vi. Sen måste jag också säga att den nya jurytrion med Steven Taylor, Jennifer Lopez och Randy Jackson är väldigt intressant :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0