If I said my heart was beating loud.

Igår hade vi typ jättekallt här i Boston..! -18 grader! Fick inte uppleva det så jättemycket dock eftersom mina värdungar inte fick gå ut. Men det räckte med dom små stunderna jag fick ute i kylan! Burr! Idag däremot har det varit nere på nästan noll.. Här växlar vi ordentligt mellan graderna! Imorgon väntas ÄNNU ett snöoväder som av vissa har förutspått ska bli den värsta sedan 70-talet.. Jaja vi får väl se hur det blir med det! :P

Nog om vädret kanske! :) Dom senaste dagarna har varit ganska ointressanta. Mest bestått av jobb. Igår tittade jag på The Bachelor på tv.. killen som dejtar alla tjejerna verkar vara hur rik somhelst. Men även dom rika kanske har svårt med att hitta kärleken. Han hämtade till och med upp någon av tjejerna med en helikopter. Den killen som gör det med mej har fångat mitt hjärta iallafall :P

Jag har även insett att internetbanken i USA är SÅ mycket bättre än swedbanks hemma i Sverige. Här behöver man inte en dosa inte. Nä istället har man en massa personliga frågor som man svarar på och ett eget lösenord. Hur smidigt som helst! BYT TILL DET SYSTEMET SWEDBANK! Så kanske jag slipper behöva byta ut fler doser då mina syskon ibland tror det är en miniräknare:P


Tittut!

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0