Every time you turn around.

Frukost blev brunch men som slutade som middag. Som det kan bli! Sina, Anna, Sandra och jag intog Joe's vid 3 tiden så det var lika bra att gå rätt på middagen. Blev sen att vi körde rätt till Hanover för att se "No strings attached" på bio! Mötte upp Tine, Viktor och Leyro också så vi fyllde upp typ mer än en halv rad:P Var premiär idag och vi kunde bara inte vänta längre:P Men den var grymt bra, se den! :)

Efter filmen slutade det med att vi satt på Panera Bread. Jag skulle fylla i en förbannad rapport efter min krasch med bilen.. Grymt förvirrande! Och jag fattade inte mkt. Men fick hjälp av typ alla vilket underlättade:) Gav den till sist till min värdpappa och jag antar att den var godkänd. Skönt att få den out of my system.

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0