Between the sand and stone.

Jag vet.. Jag är inte världens bästa på att uppdatera mina läsare under helgerna. Jag ska verkligen försöka att bättra mej! :) Denna helgen har varit lugn som en filbunke så jag vet inte riktigt varför det blivit som det blivit. Men jag lovar att bli bättre på det :)

I fredags skulle vi till Quincy och spela lite biljard. Men det lyckades rinna ut i sanden när vi fick reda på att dom stängde kl 22.. Varför stänger dom så tidigt på en fredagkväll?? jag lyckades iallafall komma till Cohasset och hem till Sandra. Där satt vi bara och snackade i flera timmar. Inte ens tven slogs på en enda gång! :)ä

Lördagen bestod av sovmorgon. Skönt! Sen lite skypening och lite kontakt med världen hemma i sverige. Framemot eftermiddagen kom Viktor och vi körde tillsammans mot Concord för att hämta upp Linda. Då vi var lite tidigt ute fick vi köra EXTREMT långsamt mot Lindas hus. Men det kan ju också vara kul ibland :P Efter att fått in Linda i bilen styrde vi min sportbil mot Burlington Mall och CheeseCake factory för att ha Lindas avskedsmiddag.. Det var väldigt trevligt! När vi precis satt oss ner vid bordet började dom spela "Home" med Michael Bublé.. Jag trodde att jag skulle brista ut i tårar där och då. Men det faktum att Linda nu snart sitter på ett plan hem till Sverige skjuter jag upp lite till.. iallafall tills imorgon då jag ska möta upp henne för sista gången.. Anyway så efter att lämnat av Linda igen körde jag och Viktor hem till Mike där Anna höll hus. Lite underligt att vara i Mikes hus utan Mike. Men hans pappa är så välkommande att det nästan känns som att man själv bor där, så det är rätt lugnt ändå :) Hemma hos Mike spenerade vi någon timme med att bara diskutera väldigt ovettiga saker. Men det behövs kanske diskuteras det också ibland :P

Idag var det söndag. Någon har sagt att det är vilodagen på veckan. Sagt och gjort. Sandra och Leyro kom hem till mej och min lägenhet förvandlades till en skönhetssalong. Det färgades hår, ögonfransar och naglar målades överallt. Viktor kom förbi en stund men åkte väl lika snabbt igen då han kanske inte hade the time off his Life :P

Nu har iallafall alla åkt hem till sej och jag sitter och funderar på om jag är trött eller fortfarande pigg.. Jag kan inte bestämma mej.. :P


:P

♦ Joey

ps. Opsi. Jag råkade visst bli brunett..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0