As long as you love me.

Snormonstret kan ni numera kalla mej. Jag nyser, snörvlar och är allmänt förkyld. Min andningsförmåga är allvarligt nersatt:P Jag inväntar bara en riktigt feber som hade varit toppen på isberget. Men jag är glad så länge jag slipper det! :) Drog med mej Sandra in på CVS så jag kunde inhandla lite apotekssaker. Laddade på mej nässpray, näsdukar, painkillers, någon förkylningsmedicin men kom även hem med en ny hårfärgning då den färgen jag har nu har blivit lite för.. rött.

Satt på Starbucks med Sandra en lång stund med en vanilla latte i handen. Mums! Sen åkte vi hem till mej och lagade lite middag. Käkade lussebullar till efterrätt och färgade till sist mitt hår. Fråga mej inte hur det blev.. Tror det till och med blev värre.. Tur vi lyckades ta fel så det bara var en toning. Men om en person till säger Oh you have red hair bär jag mössa fram tills sommaren :P haha. Nä, men jag får se hur det ser ut imorrn. Kanske behöver jag se det med nya ögon.

Nu ska jag hoppa in i en dusch innan jag lägger mej i soffan framför en film. Hoppas ni sover gott där borta i Sverige :)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0