8 Months!!

Åtta månader. Since the last time I saw your pretty face. Ni får ursäkta mej att jag tjatar, men Herregud.. Jag kan inte förstå att det var så länge sen jag vinkade av mina nära och kära i Sverige. Det är nästan lite läskigt. Dom flesta man pratar med här säger att efter 6 månader räknar man inte längre hur många månader man varit i USA utan hur lång tid det är kvar tills man kommer hem igen. För mej har det inte varit så. Förren kanske nu. 4 månader kvar till Sverige. Det är väldigt blandade känslor. Jag vet varken ut eller in för tillfället. Det jag vet är att jag Älskar alla som står mej nära här i USA. Och att jag saknar alla hemma så fruktansvärt mycket. Ser ni att logiken inte riktigt går ihop där. Men hursomhelst. Det är stort, 8 månader. :)   


They threw me off
But I got back up, and tried again
Against the odds
I turned my face to the wind
I'm always keeping the faith

I know, I don't know, know it all
I get lost sometimes, but that's alright
I know, I'm learning how to fall
That's the only way to see me fly
Keep on keeping the faith
That's the only way I through, day by day.

♦ Joey



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0