Only got one life, you know what to do.

Jag tycke vi fixade firandet av Neal igår bra. Visserligen tar vi upp allt firandet i helgen igen, men ändå. Slutade mest med att vi fick tag på en spritpenna som vi gjorde tatueringar på varandra med.. Vi insåg att Viktor och Sina passade båda väldrigt bra i skägg :P Vi kanske ska diskutera hur gamla vi är?? :P Jag fick även min nya telefon igår!!! :D På tiden! Nu kan jag äntligen prata i telefon utan att den dör! Och jag kan också åka iväg utan att ha laddaren som ett bagage eller behöva ladda mobilen på dom mest konstiga ställena :P Var kanske inte den telefonen jag hade velat ha. Men man får väl vara glad för det man får? :) Även fast hälften av USAs befolkning kommer skratta när det ringer :P

Idag hade jag planerat in den perfekta dagen. Skypa med Linda på förmiddagen, saknar henne väldigt mycket.. Så lite skypning funkar alltid när man saknar någon. Sen efter det skulle jag fika med Sina och Sandra. MEN. Fikandet blev aldrig av för jag fick jobba. Istället kommer Sina snart och hämtar mej. Så ska vi hem till henne och ha lite myskväll, laga middag och umgås. Så min dag blir nog bra trots allt!

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0