Take a walk outside your mind.

Ledig idag. Jag har ingen bil. Och jag har supertråkigt. Jag gör frivilligt arbetet som vi ska redovisa på lördag, åtmindstonde en liten del. Och jag känner mej lite sådär extra kreaktiv! Ikväll ska vi fira Neals födelsedag hemma hos Sina! Kan ju bli trevligt! :)

Jag ser nu att dom flesta av dom som kom till USA samtidigt som jag, har bokat flyg hem. Konstigt att jag inte gör det också. Jag sa ju att jag absolut inte skulle stanna, och om jag nu skulle stanna så skulle jag ABSOLUT inte stanna i samma familj. Men det blir inte alltid som man tänk sej. Och ska sanningen fram ser jag mej inte alls åka hem nu. Ni vet man lär ju få en bild av hur det kommer vara att komma hem, den finns lixom inte alls. Istället ser jag på allt jag ska göra i sommar! :) Så jag antar att jag tagit rätt väg :)
 

Hold your head up and you'll go far
Don't hide yourself in regret
Just love yourself and you're set
I'm beautiful in my way
I was born to survive
I was born to be brave

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0