Speechless.

Såå.. Har jag blivit slarvig med mina inlägg eller vad:P Men om ärligheten ska fram så har det inte hänt så himla mycket. känns bättre att sammanfatta allt i ett och samma inlägg:) Kort och gott :)

I tisdags åkte jag och Anna till Hanover, jag med humöret inte riktigt på topp. Varför vet jag inte. Men att träffa Anna hjälpte väldigt mkt :) På mallet fick jag se henne prova ut lite sommarkläder och efter det åkte vi vidare för att möta upp ett gäng Au Pairer på Panera Bread. Efter att ha snackat en massa där blev det bio! Just go with it! Riktigt rolig film som jag bara måste rekomendera starkt till alla! :)

Idag fick jag DRA mej själv till mataffären.. Finns det något tråkigare?! Men försöker köpa på mej det mesta så jag har i minst 2 veckor framöver :) Då slipper jag ju åka så ofta :P haha! Jag vet garanterat vad jag ska införskaffa mej "när jag blir rik" iallafall. En person som åker och handlar mat till mej! Så jag slipper:P Jag kan stå för det roliga istället:P

I promise you
I'm always there
When your heart is full of sadness and despair
I'll carry you
When you need a friend
You'll find my footprints in the sand ♥

(Närsomhelst finns jag. Du vet vem du är.. ) 

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0