Give faith a fighting chance.

Jag har kommit på varför jag ibland inte städar alls. Det är för att jag aldrig slutar.. Om jag väl börjar städa börjar jag dra överallt och snart har man fixat till ett dagsprojekt till sej själv.. :P Men ibland måste man ju städa upp. Så denna lördagsförmiddagen fick det minsann bli lite städning!

Kommer ni förresten ihåg att jag för några veckor sedan la ett puzzel? Anyway detta har legat kvar på mitt vardagsrumbord, färdig och allt. Men idag satt jag och stirrade på det och undrade varför jag inte hade plockat undan det.. Så jag började ta sönder det och lägga tillbaka alla bitar i lådan. Ville ju lägga på en duk på bordet istället (vuxenpoäng?). Då slog det mej. Det låg kvar på bordet för att jag ville ta en bild. Damn.



Never settle for the path of least resistance
Living might mean taking chances but they're worth taking
Lovin' might be a mistake but it's worth making
And when you get the choice to sit it out or dance
I hope you dance

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0