Tryin' to be perfect, tryin' not to let you down.

Helg!! :D Yay! Jag har egentligen inte något direkt att se fram emot denna helgen, men ändå! :) Jo förresten nu ljög jag:P Jag ska träffa mitt folk. Min familj. Jag kom på mej själv att sakna alla väldigt mkt. Nu när jag inte träffat vissa på mer än en vecka. Men ikväll samlas vi för umgås hela gänget :)

Jobbat hela dagen lång idag. Jag fick för ovanlighetens skull åka runt i den lilla bilen. Annars brukar jag köra runt med vannen men nu blev det den bilen jag annars har när jag är ledig. Detta för att vannen är inne på lagning.. Iallafall så åkte jag som vanligt på fredagar till en dramalektion med lillen. Den vanliga läraren var tydligen inte där utan en kille som var lite äldre än mej fick hoppa in istället. Ibland önskar jag att jag kunde kontrollera mej själv lite bättre. Men inhopparen gjorde ju det inte lätt för mej att sitta och vara seriös.. När han står och bokstavligen imiterar en fisk och sedan direkt efteråt hoppar iväg som en apa.. Då är det inte lätt för Josefin att hålla skrattet inne.. Ungarna däremot stod som frågetecken och undrade vad han höll på med.. :P

Annars har solen strålat här i några dagar. Underbart! Jag längtar till våren! Jag vill bara gå runt utan jacka:) Då blir jag nöjd:) Men jag antar att det säkert dröjer ett tag. Men man får njuta av det lilla man får :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0