This is me swallowing my pride.

Jag tycker att veckorna går alldeles för fort. Men vem gör inte det? Nu har onsdagen till och med passerat.. Idag hade jag lite jobb och likaså igår. Och det har gått bra. Igår började det snöa påvägen hem från skolan och ungarna tyckte det var fräckt om vi vevade ner rutan och sjöng i högan sky så det hördes ut. Sagt och gjort. Kändes nästan som sommar:P Det är alltid lite roligt när ungarna sitter där och sjunger på Bruno Mars och Taylor Swift:P Utan att säga fel:P haha:)

Igår hade jag även Au Pair möte. Är det inte ett stort skämt att vi bara är 3 ynka Au Pairer i min grupp? Det är ganska vanligt annars att vara runt 20 st. Men vi tre gick iallafall på bio och såg Black Swan. Typisk Oscars film. Ni vet en sån film som är lite konstig, men som man får tänka till litegrann. Inte en film i min smak, men ångrar samtidigt inte att jag såg den:P

Idag mötte jag upp Tine och Sandra på Derby St på kvällskvisten. Lämnade äntligen tillbaka dom julklapparna jag inte ville ha:P Lite förvånad att jag kunde göra det såhär sent efter. :) Sen skulle vi egentligen dricka lite kaffe på Starbucks men dom hade tydligen stängt.. och det hade även Panera Bread. Jag blev ganska sur för jag inte alls fick kaffe som jag ville:P Men jag antar att det kommer fler dagar :)

Nu ska jag titta lite på tv. Det har börjat en ny serie nu med Matthew Perry, ni vet han som spelar Chandler i från vänner. Den heter Mr Sunshine och först programet var idag, så spelade faktiskt in den. :) Får se om det är något värt att titta på:P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0