There's no way I'm turning back.

Som sagt, 9 månaderna i staterna. Och för min del känns det som en hel färsk start. Det känns som jag flyger, typ. hehe. Idag när jag gick till bibloteket kom jag på mej själv gå runt med ett äckligt leende på läpparna:P Det kanske bara såg läskigt ut, men jag bryr mej inte. :) Dom ska vara glada att jag inte kom ingånede med hoppla steg. För det om något hade väl fått folk att kolla snett på mej:P

Imorrn åker jag till CANADA och Qubec! Det kommer bli så roligt att jag nästan inte kan sitta still! Datan stannar hemma. Vill inte spendera tid med datan när det är så mkt annat jag ska göra :) Kanske därför jag idag lyckats skriva två inlägg:P Känner mej kreaktiv.. Men när jag är tillbaka på amerikansk mark ska ni får uppdatering om allt, det kan jag lova :) 

Jag lovar också att se till att trippelchecka att jag har med mej passet och mina visumspapper innan jag åker. Så jag får komma tillbaka in i landet igen:) Kanske inte är allt för roligt att bli stånde på gränsen mellan USA och Canada!

Hoppas alla min underbara läsare får en underbar helg :) Och hoppas ni kan leva utan mitt babbel i några dagar :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0