The apple of my eye.

Strålande sol och humöret har varit på topp hela dagen! Detta trots att jag av någon konstig anledning inte kunde sova i natt. Sist jag tittade på klockan stod den på 3 am.. Och klockan ringde halv 7! Så jag trodde jag skulle vara mer eller mindre död. Men nääärå. Släppte av tvillingpojken hos en kompis i morse och fortsatte sedan dagen med flickorna! Åkte först skidskor. Eller ja dom åkte första kvarten, sen gick resten av timmen ut på att jag skulle dra runt på dom :P Därefter åkte vi till ett ställe där man kan måla på gipsskulpturer. Jag hjälpte väl mest lillen med att få till hennes lilla kanin :) När lillen sen sov middag på eftermiddagen tittade jag och tvillingflickan på hannah montana och låg sen i varsin soffa med en bok :P Soft dag med andra ord! Det är dagar som dessa då man inte har några problem alls att vara Au Pair!

Måste ju bara nämna lite om mitt besök på Aftonbladets hemsida idag. Brukar faktiskt vara och kolla läget där, så man vet vad som händer i Sweden också :) Men idag var det inte en nyhet i Sverige som fick mej att virra på huvudet utan från Egypten tror jag det var. Där har nämnligen en familj nyligen döpt sin nyfödda unge till Facebook... Herre min skapare..! Det är en flicka dessutom, jag vet inte men jag har alltid sett Facebook som ett killnamn(haha)..? Det var en kille som hade skrivit en krönika om just detta och avslutade hela krönikan att han med närmare åtanke funderade på att döpa sin nästa unge till Blocket. Det ÄR väl bara en tidsfråga. Man kan ju undra vart världen tar vägen. När jag blir gammal heter väl ungarna inte lägre Sara eller Martin utan Google eller YouTube.. Skulle inte förvåna mej, tror jag.

Och på tal om YouTube, titta in detta klippet! Många har säkert sett det redan, men helt ärligt, jag skulle dö för en unge som henne:P Hon är ju helskön :D



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0