If you can't love me now, don't love me later.

Efter solsken kommer regn. Fast jag tror det heter efter regn kommer solsken. Vilket fall som helst så efter strålande solsken igår så har det nu regnat hela dagen idag! Snön börjar försvinna och man kan till och med se gräs på vissa ställen. Regn för en Au Pair innebär att det blir extra svårt att underhålla ungarna. Men det har gått hyffsat bra. Åkte och badade i morse vilket dom älskar. Måste dock erkänna att det är ett himla besvär att hålla reda på alla grejer. In på gymmet kom jag med 3 väskor och två jackor eftersom två av ungarna slängde av sej dom på vägen in. Men jag lyckades hålla ordning på allt och jag tror jag fick med mej allt hem:P Inklusive barnen! :)

Nu sover busungarna lite middag och jag inväntar mina värdföräldrar så jag kan påbörja min upptagna helg! Jag kan nog redan nu säga att jag antagligen inte kommer hinna uppdatera här under helgen. Har jag ork och lite tur så kan jag kanske klämma in det på söndag. :) Jag säger dock inget om mina planer än, allt för att hålla kvar mina läsare:P haha! Även fast jag faktiskt har trogna läsare :)

Ha iallafall en bra helg därute! Vartän ni är :)



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0