I see your true colors.

Nä men titta det snöar ute! Yay! Som att vi inte hade tillräckligt... Såklart när det snöar så flippar ju amerikanarna ut. Så mina ungar slutade redan halv 12 idag från skolan. intressant tur det var  till skolan. Tog mej 50 min!! Annars tar det unt 10. Blev även stående utanför skolan ett tag. Då en kvinna fastnade med sin bil 2 ggr!! Folk hjälpte henne loss men sen fortsatte hon ändå att försöka komma upp för den lilla backen.. haha! Till sist kom jag iallafall förbi henne och 40 min senare var jag hemma med ungarna. High Life!

Ja för high life är precis var det varit.. ungarna har klättrat på väggarna.. Så det har inte varit en toppen dag precis... Kan ju bero på att jag inte mår helt hundra heller. Mina bihålor gör ooont.. Och huvudet har värkt nu i 3 dagar. Skulle egentligen jobbat imorrn också men pga snön ser det ut som att jag får ledigt. Vilket jag gör tummen upp för. Så kan jag försöka återhämta mej upp lite. Måste bli frisk till helgen då jag åker till CANADA :D

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0