Do you wanna be my Valentine?

Happy Valentines Day! Glad Alla Hjärtans Dag :) Detta är dagen då alla tar tillfället i akt till att berätta för sina nära och kära hur mycket dom verkligen betyder. Det kan man aldrig säga för ofta! :) Jag älskar iallafall denna dagen! Det är kanske den enda dagen på året då allt runtomkring sej känns överdrivet kärleksfullt:)

Lillen har berättat 5000 gånger för mej hur underbar jag är och ungarna kom hem med hur mycket alla hjärtans dags presenter som helst från skolan. Man kunde se hjärtan lite överallt och det stod till och med en äldre man vid skolan idag och höll i en bukett med blommor, han såg väldigt glad och kär ut :) Min tvillingpojke hade dessutom gjort ett brev till mej! Det stod: "Dear Josefin, Thank you for taking care of us. Love you!" Sedan hade han också stoppat in ett foto på sej själv i kuvertet. Jag menar hur gulligt är inte det då? :)

Kärlek, kärlek, kärlek! :) Till och med när jag var inne på starbucks nu på kvällen kändes allt extra vänligt. Jag lyckades såklart spilla ut hela min kaffe så att det bildades en stor sjö på golvet. Kanske såg jag extra ledsen ut eller så ville killen i kassan bara vara snäll, men en liten stund senare fick jag en ny latte i handen:) Det har även lyckats bli en middag på Fridays och timmars pratande nu på kvällen. Allt är som det ska med andra ord :)


Ett hjärta till alla mina nära och kära! Jag älskar er! ♥

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0