A dream is a wish your heart makes.

Jag vet! Jag har varit jättedålig på uppdatering denna helgen! Till mitt försvar så har det varit en aning upptagen helg! Men ska ändå försöka förkorta den!

I fredags var det jobb hela dagen. Följde med lillen till skolan då dom hade filmstund där i fredags. En storbildsskärm i gympasalen och alla ungarna hade tagit med sej filtar och kuddar :) Riktigt mysigt för dom:) Efter jobbet åkte jag direkt till AnnaPyttePanna. Vid 10 på kvällen åkte jag 5 min från Anna för att hämta upp Leyro som skulle vara min inneboende över helgen :) Jag började redan bli trött, men Viktor tyckte minsann att vi skulle dra oss till Sinas hus eftersom hon var själv hemma. Jag sa att vi kunde komma en liten stund. En liten stund blev till flera timmar och 4 på morgonen la jag mej på huvudkudden..

Efter alldeles för lite sömn vaknade vi upp på lördagsmorgonen för att köra till skolan. Körde fel IGEN! Hur svårt kan det vara att ta rätt avfart...?? Men till sist satt vi i klassrummet. Som vanligt var det inte världens roligaste lektion. Min lärare tyckte iallafall det var extra kul att sätta mej på plats eftersom jag hade gjort kursen innan med henne. Sen klagade hon på att jag hade färgat håret. Kan inte bestämma mej om hon gillar mej eller hatar mej? :P

Efter skolan åkte vi ett gäng till Natick, ett stoort köpcentrum. Spenderade någon timme där. Sen körde jag och Leyro och käkade på en kina restaurang och insåg att vi nu framöver alltid ska beställa en måltid istället för två. Mer ekonomiskt och dessutom räcker all mat ändå. Körde vidare hem en sväng för en snabb till fixning innan bilen styrde mot Norwell där Brasilianaren Carla hade en liten fest. Hennes värdfamilj hade VÄRDLENS finaste hund. Men jag lyckades inte kidnappa honom.. :P När festen dog ut hamnade vi hemma hos Sina för att äta "världens godaste tacos" enligt mexikanarna. Hälften av folket satt nästan och sov så jag och Leyro blev inte så långvariga utan åkte hem och sov istället :)

Gav oss själv en sovmorgon på söndagen! Välbehövlig! Vi var sen typ segast i världen. Flippade coin om vi skulle stanna hemma för frukost eller åka till Ihop. Två av tre gånger vann hemmaförslaget men klockan 15 på eftermiddagen satt vi ändå på Ihop. Men istället för att äta frukost eller lunch körde vi rätt på middagen. Åkte sen hem till Sina igen där vi bara satt i köket och snackade i flera timmar. När mörkret sen kom åkte vi och hyrde "The girl with the dragon tattoo" eller "Män som hatar kvinnor" som den också heter. Vi kollade på den dubbade versionen :P Lite irriterande när munnanrna inte riktigt matchade men sen vande man sej och jag tyckte nästan det var bättre att vi såg den på engelska än på svenska versionen:P Det roligaste var kanske att dom hade dubbat ALLT förutom Skål... Varför? :P

Så för att sammanfatta så var helgen helt okej. La Familia är fortfarande ett starkt gäng. Och jag tror att vi bara kommer bli tajtare. Nu har våran vänskap satts riktigt på prov och jag tror vi kommer komma igenom detta starkare än vi var innan.


Är han inte sötast?? :)


South Shore Love :)

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt hund,han ser nästan ut som Mille och Messi,fast lite raggigare.

2011-02-22 @ 10:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0