Sweden, I'm home!

Nu har det gått en vecka sedan jag satt mig på planet som tog mig hem till Sverige. Jag har velat hålla för öronen av all svenska som har pratas runtomkring mig, stakat mig på engelska och stirrat med stora ögon ut över Sverige. Man glömmer bort lite hur allt sett ut. Men allting är ändå väldigt bekant. Jag har hunnit träffat min älskade familj och några vänner än så länge. Att komma tillbaka hem efter ett och ett halvt år är något jag inte kan beskriva. Mina känslor har varit överallt, men ganska snabbt har jag nu börjat anpassa mig så smått. Jag saknar mitt liv i Boston så mycket att det nästan gör ont. Men det är inget jag kan göra något åt. Mitt fokus går åt att anpassa mig till det livet som jag haft här borta i Sverige! Amerkaniserad och allt som man är! :P

Trots mitt lilla uppehåll här i bloggen så har mina läsare fortfarande tittat in. Det uppskattar jag! Jag funderar lite på om jag ska fortsätta hålla bloggen vid liv eller lägga det lite på hyllan. Men jag kommer meddela er så fort jag tagit mitt beslut! :)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0