Your hate is what gives me the strength.

Nu är jag äntligen nere i mitt krypin efter en ganska så jobbig dag med ungarna.. Det kan vända på 5 sekunder. Och när alla 3 bestämmer sig för att det verkligen inte är deras dag är det i princip kört. Men man lär sig vart tålamodet har sina gränser, hehe. Alltid något! :P Lite skönt då kanske att få ett litet break över helgen.

Tänkte först skriva ett litet djupt inlägg till er. Men sen tänkte jag att det inte alltid är så intressant att läsa om mina djupaste tankar:P Så jag tänker hoppa det. För denna gången:P Sparar det tills en gång då jag verkligen behöver skriva av mig! :)

Nu börjar helgen iallafall! Väntar på att Leyro ska anlända så vi kan fundera ut vad vi ska göra. Vi hade behövt stanna hemma och planera, planera och sedan planera lite till. Jag kan dock inte lova att vi gör det ikväll:P Men försöka duger! :)  

Rotade annars precis i en hög med saker och ramlade på en servett som fick mig att saknar Viktor som tusan. Han skrev en hälsning på servetten när vi för inte så länge sen satt på Nikos. Partner, come back! Miss you so much.. Men ska inte hänga läpp. Viktor har gett order till mig och Leyro att ha roligt för honom också, så det ger oss lite mer att leva upp till, haha! Så nu är det dax för mig att gå ifrån datorn och hålla helg på riktigt :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0