When the sun shines, we'll shine together.

Precis hemkommen efter att ha sagt hej då till Sina.. Vi möttes upp jag, Leyro, Sina och Jonny hemma hos Jonny nu under kvällen. Var där bara en liten stund innan det var dax för oss att åka hem. Men när det var dax att säga hej då börjades det allt igen. Alla tårar.. Vi stod där och kramades, gråtandes men imellanåt skrattade åt hur glada vi faktiskt är att vi haft varandra. Sina åker inte hem förrän på fredag men idag var det sista gången jag kunde se henne. Så offisiellt är hon fortfarande kvar. Av den enkla anledning ska jag tills vidare skriva om något annat och skjuta upp det faktum att även hon snart är hemma i sitt hemland.

Annars i mitt liv händer det inte så mycket, allt är rätt inriktat på alla hej då. Jag jobbar och står i. Ungarna är ganska snälla förtillfället vilket underlättar då mitt tålamod kanske inte är där det borde. Idag var vi en sväng vid poolen och trots att det "bara" varit runt 25 grader idag så var det ändå skönt:) Min hesa röst har gått över men mitt halsont består.. Jag håller tummarna på att det går över under dom närmaste dagarna, annars måste jag nog uppsöka en doktor..

Något jag också måste nämna är det "okända" djuret som flyttat in i vårat garage..! Min värdpappa är just nu i krig mot detta djur, vadän det är. Han har satt ut x antal fällor i olika storlekar men resultatet är detsamma. Alla godsaker borta och fällan har smällt igen, utan något djur fångat. Tydligen har dom "gissat bajset" och tror att det är en pungråtta.. Något jag INTE vill stöta på när jag smyger in på kvällarna! Men om man ska utgå från alla fällor som än inte har fångat någon pungråtta kan det ju lika gärna vara en älg som bor där.. :P Fortsättning följer... :P haha!

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0