I braved a hundred storms to leave you.

Efter ungefär en veckas jakt efter det underliga djuret i garaget åkte den till sist fast!I helgen köpte min värdpappa en ännu större fälla och det gjorde resultat! När jag var på väg upp till huset i morse var det fullt liv på ungarna. För i fällan var det mycket riktigt en pungråtta... Det roligaste av allt är kanske att jag inte kunde bestämma mig för om pungråttan var söt eller bara äcklig:P Men, men, nu är det mysteriet löst och jag slipper vara livrädd för att något konsitgt djur ska attackera mig när jag kommer in genom garaget. :P

Annars har dagen fortsatt som vanligt. Vädret har varit ganska bra så vi åkte en sväng till Scituate för att leta efter krabbor och bada lite. Dessvärre lyckades vädret försämras kraftigt nu under kvällen. Regnet har bara öst ner. Så jag, Camila och Leyro tog tillfället i akt och åkte och tittade på en film på bio:) Blev Horrible Bosses som var riktigt roligt:P :) 

Nu ska jag snart krypa till kojs. Men först ska jag hoppa in i en dusch så jag blir lite ren:P 

♦ Joey



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0