Live your life, be what you wanna be, it’s coming from inside.

Gårdagen var hur bra som helst! Fick fina fötter, käkade tacos med flickorna och sedan tog vi bilen och körde till Boston! Hamnade på Trinity och dansade loss ordentligt! Jag tog mig an högklackat och det gick ju som det gick:P haha mina fötter var inte glad på mig kan jag säga:P

När Trinity stängde åkte vi till Evertt för efterfest! Hamnade i ett stooort hus där det bodde 4 killar från the Airforce. Grabbigt värre. Vi spelade beerpong och dansade loss lite till. Kan man säga att det var en bra kväll om vi kom hem halv 8 på morgonen:P haha! Ni kan ju också gissa vad Leyro, Anna och jag gjort hela dagen. Sovit och tittat på film. :P Vädret har varit regnit och inte alls roligt så jag antar att det varit en perfekt dag för att vara lat:)


Esteban, Kimberly, Anna och Chuck


Mina underbaringar! :)


hehe:P


Gil leker tuff


Anna röker vattenpipa med Sana


Mama, mama, I just shot a man down:P


Jag och Gil

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0