The feeling stays the same.

Min dag på jobbet har sett lite annorlunda ut idag då tvillingpojken har haft halsont sedan igår. Därför blev det ett besök hos doktorn med honom och lillen medans tvillingflickan hade Camp. Som tur var hade ingen av dom halsfluss.. Men som doktorn sa, det kan ju komma längre fram i och med att det inte gått så lång tid.. Det hoppas ju inte jag.. Jag är lite smått rädd för att jag har det lixom.. Nä man kanske kan få vakna upp imorrn utan ont i halsen? :)

Nu ligger dom små liven och sover middag. Ikväll ska jag och Leyro på baseball match. Red Sox ska spela och det var ju ett tag sen jag gick första gången på en sådan match :) Har lärt mig lite mer om spelet så förhoppningsvis hänger jag med lite bättre denna gången! :)

Note to self: Svara ALDRIG när det ringer en telefonförsäljare. Du försöker att ta dej ur samtalet i 10 minuter och i slutändan har du ingen aning om vad det är dom snackar om. Så NEJ! Lägg på och låt dom ringa 500 gånger utan att svara tills dom ger upp.

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0