I laugh 'cause it's just so funny.

Då började allvaret igen! Hade heldag med ungarna idag, men redan imorrn börjar dom skolan så efter idag kommer mitt schema ändras dramatiskt:P Till det bättre :) Ungarna attakerade mig iallafall när jag kom upp i huset. Har inte sett dom på över en vecka.. Och jag insåg när dom kom springandes mot mig att även jag saknat dom väldigt mycket! Det var skönt med en liten paus från dom.. Men förutom det så har det känts konsigt utan dom!

Det blev en tur till stallet på förmiddagen och på en sväng till Nantasket Beach på eftermiddagen. Det var High Tide så det fanns ingen strand man kunde ligga på. Nä här fick man gå rätt ner i det rätt så kalla vattnet:P Jag skulle försöka hålla mig utanför vattnet och bytte därför inte om till badkläder.. Ni kan ju gissa hur det gick.. Vågorna var så höga att dom smällde upp mot betongen! Och med en liten 5 åring som ville bada i vågorna precis som sina syskon så slutade det med en ganska så jätteblöt Josefin.. SÅ jag hade inte så mycket mer val än att byta om och gå i med lillen:P Och med mitt tappra försök att försöka låta bli att dränka varken henne eller mej själv fick jag beröm när jag var påväg upp ur vattnet från alla mammor som stod och tittade:P Många sa nog till sina ungar att dom inte fick gå in själva och att vågorna var för höga även för dom själva:P Men en efter en började mammorna dra sig in med sina ungar:P haha! "Good job out there! Because of you I have to go in with my kids! You are my inspiration!". Ibland kan amerikanarna verkligen ta in så att dom nästan spricker :P haha!

Nu på kvällen mötte jag upp Leyro för en liten GrapyDate! Lättare sagt än gjort.. Alla restauranger var ju stängda pga av strömavbrott:P Men till sist hamnade vi på en kinarestaurang och jag provade Sushi för första gången i mitt liv.. Var väl sådär kan jag väl säga:P haha!




Tvillingpojken och tvillingflickan bodysurfar! :P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0