Shakes me makes me lighter.

Solen har strålat idag och det har varit varmt ute, det är precis som om den där Irene inte ens varit här. Men när jag tog en tur med bilen idag såg jag att Weymouth inte varit helt oberörd från stormen som jag trott. Nä redan längre upp på min gata låg det ett träd över vägen.. Tur att den inte landat på någon av husen! Som ni kanske kan förstå var det inte det enda trädet som fallit här. Och telefonstolpar lika så.. Många affärer har dessutom också haft stängt under dagen pga strömavbrott. Men som jag nämnde igår, det kunde varit värre!

Annars vill jag påpeka att jag är(ursäkta uttrycket) jävligt trött på att det finns männsikor som kan behandla en precis hur fan dom vill. När jag växte upp lärde Grynet mig att man inte ska ta någon skit.. Men det är inte så lätt som man kan tro! Fast nu när man vuxit upp vill jag ju någonstans tro att Grynet kanske har lite fel. Lite skit måste man kanske ta ibland. Hursomhelst så slutar man aldrig att förvånas över hur vissa kan vara så kalla. Men det är väl bara till att vänja sig. Det lär inte vara sista gången sånna männsikor kommer passera mitt liv.. Tyvärr!

När man varit lite ilsken under dagen så hjälper det att se ett klipp från Björn Gustavsson och dagen är räddad!! Han är en skön snubbe han :P 



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0