Me for you, you for me, it was us against them all.

Då min uppdatering varit ganska så dålig det senaste ska jag försöka uppdatera så gott det går. Utan att göra en roman:P :)

Torsdag förra veckan samlades vi hemma hos Viktor för en BBQ. Hans värdfamilj ställde upp med middag och grejer. Riktigt mysig kväll då det var varmt ute och allting väldigt trevligt!

I fredags samlades vi hemma hos Mike för lite fest. Kom ganska mycket folk vilket verkligen var kul. Discobelysningen var på i vardagsrummet och beerpong spelades flitigt hela kvällen! Många skratt som vanligt och vi kom inte i säng förrän tidigt på lördagmorgonen(eller sent på lördagnatten:P)

I lördags klev vi upp hyffast tidigt(för få timmars sömn) och jag, Leyro och Richardo åkte till Niko's innan det var dax för Richardo att ta tåget tillbaka till Boston. Leyro och jag tog nytta av det fina vädret och la oss på stranden där Anna senare joinade oss. Får passa på när man får chansen:) På kvällen samlades vi hemma hos Jonny för lite spelkväll. Jonny fick alla att tappa hakan när han till middag rörde ihop följande på sin tallrik: pasta i tomatsås, krossade Nacho chips och Reeses(choklad med peanutbutter).. Yummy....???! Vi spelade som sagt också spel där mitt lag hade allmän otur och det andra laget bara hade tur plus en stöddig Viktor. Fick vårat lag att koka av ilska, så pass mycket att vi till slut gav upp spelandet:P Jonny gav som avslut på kvällen lite gitarrspelande med Anna, Sina och en hes Josefin som sångerskor:P Så vackert att det skulle få vem som helst att gråta:P


BBQ hemma hos Viktor.


Viktors tårta.


Jonny's röra..

'
Här ska Viktor försöka sig på att nynna "Girls just wanna have fun" till sitt lag. Skitlätt tyckte han tills vi vände på tidsglaset och melodin helt flög ur huvudet på honom. Vi i andra laget fick oss istället ett gott skratt:P

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0