Life isn't about how to survie the storm, but how to dance in the rain.

Tror ni inte jag lyckas försova mig lite i morse till mitt samtal med Jenny.. Och när jag väl vaknar av att hon skickar ett sms till mig så springer jag yrvaken och hämtar datorn, lägger den i sängen och startar skype. När jag lyckats logga in på skype ringer jag upp Jenny direkt. Men min första mening som jag sedan yrvaken säger till henne made no sence at all. Var verkligen en blandning mellan svenska och engelska.. :P Jag undrar verkligen vilket språk jag nu drömmer i:P Kan man ta reda på det på något sätt? haha! För hag antar att mitt huvud är ganska så förvirrat nu när jag växlar mellan två olika språk:P

Vilket fall som helst så hinner jag och Jenny i princip bara börja prata med varandra innan hon fick strömavbrott och internet strejkade för henne. Jag säger bara en sak; det är en himla tur att vi två har sånna starka band mellan oss att det kan gå hur lång tid mellan vi snackar som helst, men när vi sedan pratas vid igen känns det som om det var igår. Vi har verkligen inte haft turen med oss nu när jag varit borta. Datorer som gått sönder, internet som inte velat fungera, olika scheman och allt därimellan. Med andra ord inga bra förhållande för att kunna hålla kontakten. Men det ser ut som att vi tar oss igenom denna prövningen också :)

Annars har jag idag haft en lugn dag. Nu under kvällen blev det Duxbury beach. Samtalsämnet för kvällen blev drömmar, livet och planer inför den närmsta tiden:P haha! Så med andra ord, prat om allt mellan himmel och jord. :) Nu är jag tillbaka i Weymouth igen, nyduschad och jag tror jag ska ta och titta lite på tv innan jag går in i drömmarnas värld:)


Detta dök upp på stranden och jag var hur svartsjuk som helst! Jag fick stoppa mig själv från att inte springa fram, dra ner någon av dom från hästen och kasta mig på för att sedan galoppera iväg i full fart :P

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0