Left me cold and out of breath.

Vet inte riktigt om man kan klassa Final destination 5 som en skräckfilm direkt, men den får absolut en att hoppa till och vilja blunda då och då. Om man dessutom ser den i 3D som jag gjorde idag blir det även lite annorlunda.. :P hehe. Kan väl inte säga att själva filmen är speciellt bra men det är nästan skrattretande hur dom verkligen dödar människor. På dom mest konstigaste sätten. Vilket fall som helst så fick filmen godkännt.

Gick på AMCs biosalong istället för Patriot och jag glömmer hela tiden bort att dom har dom verkligen satsar på "extra amerikanskt" när det kommer till popcorn och läsk.. Köpte en mellan läsk och förväntade att få den i storlek med McDonalds mellandrickor. Istället fick jag en MEGAstor läsk som jag hade så mycket problem med att dricka ur att jag kanske drack 5 klunkar. Fick hälften av drickan på mig så var inte ens lönt att försöka haha:P

Vill ni sedan veta vad som är ännu mer komiskt. Om du köper en stor dricka dvs än ÄNNU större än den jag fick i näven, får du gratis påfyllning. Hur. Huuuur kan någon ens dricka så mycket? haha. USA slutar aldrig att förvåna mig:P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0