This happy ending is the start of all our dreams and I know your heart is with me.

Höll på att få ett psykbryt när jag loggade in på facebook tidigare idag! Jag hade fått en inbjudan där det stod "Hjälp oss hitta Jenny Persson från Malmö!!". Min första tanke var att det var Jenny Persson, min Jenny(även kallad fotbolls Jenny av mamma:P). Jag kunde inte andas där för en sekund.. Men sen visade sig att det faktiskt bor fler Jenny Persson i Malmö och att det handlade om någon annan och jag kände mig lättad.. Men sen direkt fick jag dåligt samvete.. Där ute är det någon som saknar sin vän, dotter, syster eller flickvän. Och jag känner mig lättad.. Men jag hoppas verkligen hon hittar hem snart igen!

Annars är jag ledig idag! Haft lite sovmorgon, ringt hem och nu ska jag dricka kaffe och käka ett äpple(hey Apple!) innan jag beger mig ut för lite ärenden. Senare ikväll ska jag och Leyro smida lite planer.. I'm so exited! :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0