The most important thing in life is to stop saying ''I wish'' and start saying ''I will''.

Då är man hemkommen efter lite bio med mina två favoriter, Leyro och Anna. Såg Friends with Benefits. Som jag har längtat efter att se den:P Och den var ingen besvikelse:) Justin Timberlake är inte det värsta man kan vila ögonen på och filmen bjöd på många skratt:) Trailern med Alexander Skargårds nästa film kom också upp innan filmen började och jag och Anna kunde sträcka lite extra på oss:P Han är ganska stor här borta faktiskt:)

Gårdagen bjöd på regn, regn och åter regn. Men min värdmammas syster Jen gjorde mig sällskap med ungarna så dom inte gick i taket av en dag inomhus:P Tack och lov! :) Idag har vädret inte heller varit det bästa men kunde iallafall göra lite saker med ungarna. Åkte bla till en djuraffär för att kolla in lite djur. Hela besöket där vändes så att dom försökte intala mig att köpa en råtta, hamster, marsvin, orm eller varför inte en fågel. Dom lovade att hjälpa mig med den (yeah right! :P) och vilket djur som helst kunde duga:P Okej, jag erkänner. Jag blev lite sugen där ett tag men den tanken försvann ganska snabbt igen, tack och lov:P

Nu ska jag stutsa in i duschen och sedan nanna kudden. Imorgon har jag sådan lyx att jag är ledig. Ska därför börja dagen men skypning med underbara Jenny! Kan det bli bättre?! :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0