The difference between life and the movies is that a script has to make sense, and life doesn't.

YES! Jag har bott i Boston i över 1 år och visst har jag kört runt city och även i city men idag lyckades jag ta mig hela vägen in till Boston och hem(i rusningstrafik) UTAN att köra vilse eller köra fel :P Det är nästan historiskt ju:P Hehe:P Dessutom var ungarna med i bilen påväg in till Boston, så det var mycket som distraherade mig, men jag lyckades äntligen:P haha!

Så nu är barnen lämnade i händerna på min värdpappa som sedan åkte vidare till Maine för en vecka! Vilket betyder att nu har SEMESTER!!!!! Woooohooo! :) Känner att jag verkligen behöver ett break från allt! Det bästa hade väl varit om jag och Leyro hade kommit iväg till Florida som planerat.. Men nu kom ju saker i vägen så det är bara gilla läget och njuta av det man får!! :) :)

Och dagens(eller kanske till och med månadens) vuxenpoäng är att jag nu sitter med ett glas vin framför mig för att "inviga" semestern. Glaset är inte så stort och det lär väl ta hela kvällen att dricka upp, men vuxet känns det och det är väl det som är huvudsaken, haha:P


Miss you Partner.

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0