So many dreams, so many plans.

Kom precis hem från ett Au Pairmöte med Duxbury gruppen. Okej, dom flesta dök inte upp så det var bara jag, leyro och två andra Au Pairer:P haha! Men det var väl ganska trevligt iallafall! Pam som är deras LCC fortsätter att berätta för mig hur hon stöter in i Steven Tyler.. Det är inte rättvisst! Kanske jag ska dissa Weymouth och Hingham, och istället bara vara non stop i Duxbury/Suitcuate/Marshfeild! Åtmindstånde tills jag träffar honom! Nu har jag iallafall gjort klart för Pam att hon MÅSTE ringa mig nästa gång hon träffar honom :P SÅ vi får väl se.. Steven Tyler, comsi, comsiiiii! :)

Solen har varit framme hela dagen och barnen och jag har haft en riktigt naturdag! På förmiddagen var vi i Pond Meadow Park. Vi såg sköldpaddpr i dammen, försökte oss på att fiska, lekte kurragömma och lite annat smått och gott. Vi fick aldrig någon fisk, men jag fick fiska upp en kniv till tvillingpojken ur dammen som han hittade. Sen fick jag även fiska upp mina solglasögon då tvillingflickan råkade tappa ner dom i vattnet:P haha! På eftermiddagen pussade jag på hästarna och njöt av hästdoften innan vi till sist åkte till poolen och tog oss ett dopp :)

Man märker annars på mina ungar att dom är mitt inne i att leta efter en ny Au Pair. Idag var det tvillingsflickans tur att böna och be mig om att aldrig lämna dom.. Hon tyckte att hela min familj kunde flytta hit istället, hade varit så mycket lättare:P Så idag har jag varit världens bästa enligt henne. Fast jag aldrig tar med dom och köper glass.. haha! :P Det ska därför vara mitt mål imorrn, om dom nu uppför sig:P haha!


Duckface!

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0