Sina Hackner.

Så var det dax för Nr 2 att åka hem.. Sina satte sig på ett plan idag hem till Tyskland. Det enda jag kan glädjas över att Tyskland inte ligger på andra sidan jordkotet utan faktiskt ganska nära Sverige! Det betyder att vi har hyffsat lätt för att i framtiden kunna mötas upp:) Men endå. Att ha ETT liv här tillsammans och två olika liv sen är inte samma sak. Sina var en del av min familj här i staterna och har betytt så otroligt mycket för mig, som ni kanske kan förstå.

Tjejen som alltid kom med ett leende på läpparna och jag alltid hade roligare än roligast med. Hon ser ut som en oskyldig liten flicka, men skenet bedrar ganska så mycket. :P Jag kommer sakna henne så mycket att det kommer göra ont. Det gör det redan.

Jag sa hej då till henne redan i Onsdags men idag under dagen har våran "familjesida" på facebook gått varm.. Det kom ut en video som sammanfattade Sina och Tines år. Och när Sina sedan sa sitt hej då med ett soundtrack som är så klockren att man skulle kunna dö var det kört. Jag och Leyro lyckades igen gråta ikapp.. Men minnena har vi alltid kvar tillsammans. Och dom försvinner aldrig. Våra band mellan oss är också starka som stål. Därför kan jag ganska så kaxigt säga att detta inte är slutet. :)


Love you, Sina! I'll miss you and your fish kisses!! See you soon, girl! ♥

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0