Scars are souvenirs you never lose.

"Städa städa varje fredag och så varje jul, för det tycker jag är kul"... Ja eller något liknande.. Städa har jag iallafall gjort hela dagen.. Och när jag inte har några planer när jag väl börjar städa finns det inget som stoppar mig.. Jag städar och städar och städar:P Till sist ringde Leyro och ville träffas en sväng så då gav jag upp:P Men nu har jag det iallafall rent och fint :)

Jag kom på en liten grej idag som kanske kunde varit lite kul för er därhemma. Jag har filmat en liten "visning" i min lilla lägenhet. Så på klippet här nedan kan ni komma på besök hemma hos mig!:P Blir lite mer inblick i mitt hem här i USA jämfört med bilder som jag innan lagt upp. Dom som är intresserade kan ju ta sig en titt! Ni kanske får ha lite tålamod med alla "ointressanta" delar som jag visar för er, men jag vill vara säker på att inte missa någonting:P Enjoy!



♦ Joey

Kommentarer
Postat av: marita

tack för rundturen,vad fint du har det.

2011-08-26 @ 20:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0