One more day without you is one more day closer to being with you.

Sitter just nu i bilen utanför Starbucks i Weymouth.. Vårat internet strejkar för tillfället och datanörd som man är var man tvungen att hitta någonstans där man fick signal:P Detta är kanske ett tecken på att samhället håller på att gå i fel riktning:P Ska det verkligen klia i fingrarna för att man inte kan gå in och titta till sin facebook? Och ska jag verkligen känna mig orolig över hurvida jag ska klara av och somna ikväll när jag inte kan läsa aftonbladet innan jag ska somna. Haha! Herregud.. :P

Men jag antar att jag få hitta ett sätt att överleva:P Kommer väl ändå inte gå någon nöd på mig då jag hoppas att vädret kommer vara underbart i helgen! Och förhoppningsvis händer det något kul imorrn kväll :) Sen kommer min värdpappa hem en sväng från Maine imorrn, så får hoppas han kan fixa internetet då :)

Nu ska jag ta och åka hem igen:P Ha det bra allihopa :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0