No one should ever forget that they don't need anyone who don't need them.

Jag har varit med om jordbävning två gånger i mitt liv. En för typ 3 år sedan och så en idag. Och jag har inte känt av det någon av gångerna:P Antingen är jag inte så uppmärksam över att något skakar eller så har jag bara haft turen att inte känt av det:P Vilket fall som helst så var det tydligen en större jordbävning i Virginia idag och tro det eller ej men folk kände av det på flera håll även här i Massachusetts!

Annars så har jag spenderat dagen på stranden med Leyro och hennes värdbarn. Har inte varit så varmt idag men ändå varit skönt att vara lite på playan :) Blev en sväng i vattnet också med en av Leyros ungar. Vågorna på Duxbury beach är alltid så roliga:P Nu på kvällen mötte vi även upp med Anna. Gick igenom helgens bravader och passade på att planera lite inför kommande projekt. :) Spääännande :)


Leyro och hennes värdbarn :)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0