Just because you're leaving doesn't mean I'm letting you go.

I helgen låg jag och läste nyheter på min mobil och fick se en artikel om en fastighetsskötare som stött på en bamse till råtta i NY.. Upp till en meter(!) från öra till svansen.. jag tyckte detta var extremt äckligt och hann tänka att jag verkligen inte vill stöta på en sådan bäst! Men jag ville ändå dela med mig nyheten med Leyro så gick fram och skulle visa bilden som dom hade med i artiklen. Resultatet blev en skrikande Leyro som sprang runt i min lägenhet och hon nästan slängde iväg min mobil.. Jag glömde visst bort att hon har VÄRSTA fobin för råttor.. haha! Stackaren fick mardrömmar bara av att kolla på Disney filmen Ratatouille:P

Så nu sitter jag här, inväntar min värdmamma och försöker komma på om jag har någon fobi.. Men jag kommer inte på någonting.. Det är lite tråkigt. För vi fick oss ett gott skratt efter Leyros psykbryt bara av ett foto. 


Okej, jag kanske har lite fobi mot just denna råttan.. Han är inte att leka med..

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0