Christine Wittfoht.

Under en veckas tid har jag nu sagt hej då till 3 av mina bästa vänner här i staterna. 3 av mina familjemedlemar. Jag har dom plus dom som faktiskt är kvar här, att tacka för att jag överhuvudtaget lyckats ha en sån bra tid här i USA. Dom har varit en del av den familjen som ersatts min familj hemma i Sverige för ett litet tag, dom som jag skrattat och gråtit med. Visst känns det tugnt och jag saknar Viktor, Sina och Tine redan huuuur mycket som helst! Men samtidigt är jag förbannat glad över att jag ens träffade dom!

Nu är den "tunga" veckan är över och vi kanske kan pusta ut lite efter all spänning som varit i luften den senaste tiden. Dax att tänka framåt och njuta av nuet. Leyro, Anna och jag själv är nu dom enda Au Pairer kvar i våran familj, resten är ju faktiskt amerikanare. Hoppas på att få tillfälle att samlas i veckan med en kalender i handen så vi kan planera in lite nya äventyr! :) Vi behöver få något att se fram emot:)


Gonna miss you, girl! See you soon in Germany, Sweden or out there in the big world:)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0