All the crazy things I did tonight, those are gonna be the best memories.

Då var internet tillbaka i min lilla lya igen och jag känner mig som en människa igen:P Min värdfamilj är nu alla åter tillbaka i Maine och huset står tomt i en vecka! Skönt! Nog för att jag har min egen lilla lägenhet, men det kommer verkligen kännas som semester om ungarna faktiskt inte alls är här:P

Helgen har även hunnit kommit och gått! Tiden bara rullar iväg! Igår åkte jag hem till Leyro, meningen var att vi skulle vara på stranden hela dagen, men vädret var väl sådär så vi stannade kvar hemma hos henne. Umgicks med hennes familj(som jag faktiskt är avundsjuk över att jag inte har:P), käkade lunch och pratade en massa:) Åkte sedan vidare till Hanover Mall där det blev lite shopping:P Kanske lite för mycket men ibland får man väl unna sig något:P

Väl hemma hos mig betämde vi oss för att vi skulle åka till Boston och dansa hela natten lång. Men efter lockande sms av Anna som befann sig med pojkarna på fotbollsmatch bestämde vi oss för att åka dit istället. Vi saknar trots allt vår numera lilla familj. Vid stadion där fotbollen spelas finns det massa barer så vi hamnade på Bar Louis där vi mötte upp med Esteban och hans vänner. Senare kom även Anna och pojkarna dit och vi hamnade alla uppe på taket av baren. Där bjöds det flitet på drinkar och vi stannade kvar tills dom bokstavligen talat sparkade ut oss:P Därefter hamnade vi på ett hotellrum som killarna hade fått över natten. Det blev efterfest för hela slanten och vi hade the time of our life. Kan nu då meddela att jag kan checka av på min "lista" att jag har festat på ett hotell där kända fotbollsspelare bodde:P Inte illa:P

Så för att summera lite så blev det en riktigt lyckad kväll! Sedan Viktor, Sina och Tine åkte har vi faktiskt inte samlats allihopa och haft kul. Antar att det tagit hårt på alla att dom lämnade oss. Men nu verkar det som att vi är tillbaka igen! :) Det känns underbart :)


Träffade på ett gäng som hade en möhippa:P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0