All that I say, you always say more.

Jag ber om ursäkt till mina läsare för att det just nu kanske är lite deppiga inlägg som har hoppat in under den senaste tiden. MEN. För att klara upp något. Jag mår faktiskt hur bra som helst. Visst det är mycket som försigår, men trots det så är jag lyckligare än lyckligast! Jag älskar fortfarande att vara här i Boston. Sommaren är kvar vilket gör kanske allt så mycket lättare. Livet leker fortfarande! :) Det är fortfarande lite jobbigt med alla som åker hem och allting som gnager mig för tillfället, men man får se allt från den positiva sidan! :)

Nu ska jag snart möta upp Tine, Anna och lite senare joinar Leyro oss också. Vi ska åka och få våra fötter fina:) Kanske tar vi även händerna också, vem vet:P Sen är väl planen att göra lite middag tillsammans, fixa till oss och sedan åka in till Boston för att dansa loss litegrann:) Pojkarna kommer väl att inta min lägenhet också någon gång under kvällen om jag känner dom rätt, så detta kommer bli hur kul som helst :)



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0