Accept the truth, that sometimes life isn't fair.

Igår kväll hände det absolut nada här i South Shore.. Så jag och Leyro bestämde oss för att ha pyjamasparty! Vin, popcorn, musik och jersey shore. Vi försökte också planera lite saker men det gick väl som det gick med det:P Senare på kvällen/natten kom även Dougy och gjorde oss sällskap. Kvällen bjöd på många skratt och det blev en bra fredagkväll trots allt.

I morse gav jag och Leyro oss på att käka brunch på Nikos. Vanligtvis brukar vi komma in en hel drös där. Men med Sina, Tine och Viktor hemma, Mike på semester och Anna i Maine var det väldigt, väldigt tomt... Till och med dom som jobbar där blev häpna över att det bara var vi två. Men men jag antar att vi måste vänja oss också över att några åkt hem. Vilket fall som helst så åkte vi sedan till stranden för att ligga i solen ett litet tag. Jag hoppas verkligen sommaren håller i sig lite till!! Snääääälla! :)



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0