You're feelin' all alone but you won't be on your own.

Prisa Gud, här kommer skatteåterbäringen, som dom säger i Robin Hood! Fick ett glatt mejl av mamma idag om att jag faktiskt får tillbaka pengar på skatten och inte behöver betala. Gött! :) Kom dock som en total överraskning. Livet hemma är långt borta nu, och allt med skatt och sånna saker tänker jag inte ens på. Desto mer tänker jag på skatten som ska betalas här, så det går väl jämt ut skulle jag tro. Men har jag tur får jag lite pengar kvar:)

Jag har en speciell känsla i kroppen som jag inte kan sätta fingert på vad det är. Oro, stress, glädje, sorg´, förvirrning, lycka? Känslorna är överallt. Det är mycket just nu, samtidigt som splittrade känslor kommer fram då min årsdag här i USA börjar närma sej. Nog för att jag vill vara här. Men jag saknar alla där hemma lika mycket för det. Nåja. Nog om det.

Titta istället på videon här under där Erika (en svensk tjej som var här förra sommaren för att satsa lite på sin musik) sjunger fint för oss. Hittade videon nu när jag tittade igenom lite bilder. Det var hennes sista dag i MA och vi var alla samlade runt brasan. Bara jag tittar på filmen kommer jag ihåg den enormt stora lycka som fyllde min kropp just den stunden. :)



Erika spelade inte bara sina egna låtar utan det blev mycket allsång. Denna videon visar hur vi tappert försöker lägga in lite svensk musik. Något som kanske inte helt och hållet uppskattades, förutom kanske av oss själva:P


♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0