When you're lost outside, look inside to your soul.

Tillbaka till verkligheten! Ungarna tillbaka i skolan och jag tillbaka till arbete. Jag vet inte om jag ska tycka det är skönt eller inte. Visst är det skönt att vara ledig ibland, men jag gillar rutiner. Även fast mitt jobb kanske inte går så himla mycket på rutin. Vilket fall som helst så har lite tid från barnen gjort gott! Både från mig och för dom! Tvillingarna har varit som små änglar idag och jag skulle kunna krama luften ur dom när dom beter sej så:P Lillen fick jag inte träffat så mycket då hon skulle vila direkt när hon kom hem från skolan. Men det märks attt hon och jag inte heller träffats på ett tag då hon inte ville att jag skulle lämna rummet. :P Hon tyckte jag skulle lägga mej i sängen med henne som hennes nalle björn. :P Söte :P

Mulet, regn och sen åska har varit dagens väder. kanske inte det roligaste. Men det som är desto roligare är att allting börjar vekligen blomma upp nu! Träden börjar bli gröna, blommorna börjar blomma, gräset är grönare. JIPPY är allt jag kan säga om det! :) Vååååren är här!!! :)

När jag ändå är inne på våren så är det ju faktiskt valborg på lördag. Något jag inte trodde jag skulle missa direkt. Men värre blev det när älskade Rut skickade en inbjudan till hennes fest på facebook. Hon vet ju att jag inte kommer vara hemma men hon ville ändå inkludera mig. Jag kunde inte trycka på "kan ej komma" knappen.. Gästlistan fick ju mej att sakna ihjäl mej efter mina kompisar.. Så nu ska jag delta i festen! Åtmindstonde i mina tankar... 

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0