We all have our time machines. Some take us back, they're called memories. Some take us forward, they're called dreams.

Haft en konstig känsla i kroppen hela dagen. En känsla av lycka men samtidigt har jag känt av saknaden hemifrån. Usch, ibland kommer hemlängtan typ som ett slag i magen. Bara att kunna ta på en person hemifrån hade varit guld värt. Det har gått nästan ett år sedan jag gjorde det sist och snacka om att det är en tvistad känsla.

Men tur då att min dag varit så upptagen! Började lite tidigare än vanligt. Det har varit lek, en visit på bibblan, gymnastik och sen en djurshow på skolan där vi fick se ormar, öglor och massa andra exotiska djur. Efter den showen fick jag med mej tvillingarna också hem. När min värdmamma sedan kom hem efter jobb åkte hon, jag och flickorna till stallet! :) Det är nämligen så att tvillingflickan börjat låna en häst, 2 dagar i veckan har hon lektion men en dag i veckan ska hon rida själv. Jag antar att mina värdföräldrar insåg att jag passade bäst för den uppgiften då dom inte vet mycket om hästar:P Blev en hästskötare/barnpassare till den minsta. Vilket inte rörde mej i ryggen:) Avslutade sen kvällen med att åka och käka glass:)

Så i det stora hela har det det varit en lång, men bra dag! Nämnde jag förresten att det varit runt 20 grader hela dagen? :) Funderar nu stark på att inte duscha utan sova med min hästlukt:P Ja jag vet, jag är inte frisk:P Men med närmare eftertanke ska jag nog duscha ändå. Känner delar av ridhusunderlaget innanför mina strumpor:P



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0