I probably wouldn't if I could.

Idag har jag varit på zoo! Perfekt väder för att gå runt och titta på djur faktiskt! Och tydligen ska det fina vädret hålla i sej hela helgen:) Det gillas. Det som också gillas är att för tillfället känns allt så himla bra! Jag går mot ett årsstrecket här i USA och det går nog bättre än någonsin! :) Det är dessutom fredag! :D Leyro kommer hit ikväll för att inta min lägenhet under helgen. Vad som mer kommer att hända ikväll återstår och se:)

Skypade precis en sväng med mamma och tvillingarna. Var ett tag sen nu sen jag skypa med huliganerna. Konstigt nog är dom bland dom jag saknar mest här. Trots att dom drev mej galen när jag var hemma:P Nu är det till och med så illa att dom knappt ens kan säga till mej att dom saknar mej för att jag ska vara på gränsen till att börja gråta. Men kommer ju se dom snart. Snabbare än både dom och jag kan ana!

Eftersom jag vet att Svärd-familjen ser detta så vill jag verkligen passa på att TACKA för paketet som idag nådde mej! :) Tack!! :)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0