It's as simple as this, couldn't spell it out more clearly.

Då var vi inne i April. S-J-U-K-T. Var det inte igår vi firade jul? Hehe. Aprilskämt blev det inte mycket till detta året. Gav mej på Leyro och försökte lura henne om att min värdfamilj skulle flytta till LA i Juni. Jag trodde verkligen inte aprilskämt existerade på denna sidan av jordklotet. Men jo. Fick tillbaka ett sms där det stod "haha you wish! If you're moving, I'm coming with you:P Happy April Fools Day." Hur kul var det då? Så jag gav mej på Anna istället med samma skämt, vilket jag aldrig trodde hon skulle gå på. Men det gjorde hon:P Ringde upp mej på fredagskvällen efter att hon fått smset. Hade hon inte väckt mej från min sköna tupplur hade jag kanske kunnat dra det ett steg längre. Men let's face it. Skämtet var dåligt och min hjärna var inte där den skulle vara för att kunna svara på Annas frågor:P Så jag gav upp. :P

Men hujeda mej var jag ser fram emot April! Titta bara vad jag har planerat! :)

10 April Se Blue Man Group i Boston
13-17 April Två veckors semester!! Inte riktigt helt planerad men vem vet vad som kommer att ske?
15-17 April Under mina semester dagar; Washington DC
23-24 April Under mina semester dagar; New York City

Annars ska jag stå med ett amerikanskt körkort, bokat 2 resor plus en konsert innan April är slut. Är jag en busy woman or what? :P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0