I don’t need easy, I just need possible.

Igår var en typisk "sista dagen på semestern" dag. Jag började tänka igenom vad jag egentligen behövde hinna med innan semestern var slut och det lyckades bli en fullproppad dag! Sen på kvällen kom jag dessutom på att jag hade lovat grannen Peg att jag skulle dyka upp någon gång under min semestern. Så jag slutade kvällen med dricka te inne hos henne! Vilket faktiskt var trevligt! :)

Idag var det dax för familjen att komma hem från Florida och jag skulle hämta upp dom på flygplatsen. Lyckades komma alldeles för tidigt och hittade ingenstans att parkera bilen så blev till att köra runt en massa inne bland alla termiraler! Jag kan nog hela flygplatsområdet utantill nu:P Annars var det faktiskt lite kul att se familjen igen! Alla verkade dock vara helt slut efter resan utom såklart den minsta. Jag skojar inte om hon pratade oavbrutet påvägen hem! Ska kanske nämna också att det tar ca 30-40 min hem:P haha!

Nu ska jag snart bege mej ut för att lämna tillbaka en film och sen möta upp tjejerna på Panera för att snacka lite skit! Men passa på att titta in videon här nere då Leyro hittar en av mina svenska tidningar. Hon är faktiskt duktig på att läsa svenska trots att hon aldrig tidigare i sitt liv ens hört språket:P Men såklart är det ganska så roligt att lyssna på henne:P



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0