Where we go we don't need roads, where we stop nobody knows.

Fredagkvällen blev lugn. Leyro och jag käkade middag på Friendlys och åkte sen hem till mej. Sen kom även Viktor och gjorde oss sällskap! Skypade med Leyros familj hemma i Mexico. Fick pratat med hennes pojkvän, hennes syster och hennes systerbarn! HUR kul som helst:P Fattade hälften av vad dom sa, men man förstår mer än vad man kan tro genom att bara se dom:P Annars tvingades jag och Leyro kolla på en massa klipp på datan av Viktors förebild och vi fick även se att Brad Pitt kanske inte är den vi trott han var! :P

Vid ett idag lyckades vi komma ut ur huset.. Mötte upp Anna och Mike och slutade med att vi satt i Mikes trädgård för att titta på när Mike och Viktor krattade löv:P Solen har bara strålat idag och värmen är påväg:) Men jag och Leyro fick tyvärr inte njuta mycket ute i det fina vädret då vi var tvungna att åka iväg för att hitta något att ha på oss till balen som är nästa vecka. Gick ju sådär.. Istället för en klänning kom jag hem med en massa andra saker.. hm.. Skärpning Josefin! :P

Nu sitter jag här och är lite halvsur. Jag jobbar nämnligen.. Jag jobbar nästan aldrig helger så det är inte själva grejen att jag behöver jobba som jag är sur över. Nä det är för att hela gänget är och kollar på en fotbollsmatch mellans Bostons lag och Dallas. Och här sitter jag.. Men jag antar att man inte kan göra allt:P Det kommer nog fler turer:) 


Wish it. Dream it. Do it.

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0